MEDIA

W wyniku aktywnych działań wokół kampanii crowdfundingowej
nawiązaliśmy bardzo dobre relacje z prasą, influencerami i autorytetami w branży.
Od 2020 roku naszym produktom przyświecał „dobry PR” – ponieważ idee były słuszne.
Dziś z dumą możemy stwierdzić, że produkt sprostał oczekiwaniom naszych miłośników
i akcjonariuszy. Z przyjemnością przedstawiamy Wam wybrane teksty o drodze,
jaką Las Vegan’s przeszedł od kampanii crowdfundingowej do produktu,
który zmienia rynek czekolad wegańskich w Europie.

MEDIA

W wyniku aktywnych działań wokół kampanii crowdfundingowej nawiązaliśmy bardzo dobre relacje z prasą, influencerami i autorytetami w branży. Od 2020 roku naszym produktom przyświecał „dobry PR” – ponieważ idee były słuszne. Dziś z dumą możemy stwierdzić, że produkt sprostał oczekiwaniom naszych miłośników i akcjonariuszy. Z przyjemnością przedstawiamy Wam wybrane teksty o drodze, jaką Las Vegan’s przeszedł od kampanii crowdfundingowej do produktu, który zmienia rynek czekolad wegańskich w Europie.
“Słodki milion dla
Manufaktury Chocolate
Story. Inwestorzy uwierzyli
w wegańską czekoladę”
“Las Vegans pozyskał ok. 1 mln zł na wprowadzenie na rynek wegańskiej czekolady”
“Las Vegan’s
osłodzi crowdfunding”

 

“Las Vegan`s – czy wegańska
czekolada da zarobić?”

“Polska wegańska czekolada
ma szansę podbić świat.
Poznajcie Las Vegan’s!”
“Polscy królowie czekolady w nowej, wegańskiej odsłonie. Jesteśmy pstrągami biznesu”
„Las Vegan’s:
wegańska czekolada podbije
Warszawę?”


“Milion złotych na czekoladę”
“Manufaktura Czekolady tworzy mleczną, wegańską czekoladę. Będzie crowdfunding na 1 mln złotych”
“Rynek czekolady:
w 2021 stabilny wzrost
i rosnąca świadomość
konsumencka”
“Las Vegan’s wystartował
z crowdinvestingiem
na Crowdway”
“100% celu w kampanii
Las Vegan’s SA!”

Jesteś zainteresowany
współpracą medialną?
Napisz do nas!