MEDIA

W wyniku aktywnych działań wokół kampanii crowdfundingowej
nawiązaliśmy bardzo dobre relacje z prasą, influencerami i autorytetami w branży.
Od 2020 roku naszym produktom przyświecał „dobry PR” – ponieważ idee były słuszne.
Dziś z dumą możemy stwierdzić, że produkt sprostał oczekiwaniom naszych miłośników
i akcjonariuszy. Z przyjemnością przedstawiamy Wam wybrane teksty o drodze,
jaką Las Vegan’s przeszedł od kampanii crowdfundingowej do produktu,
który zmienia rynek czekolad wegańskich w Europie.

MEDIA

W wyniku aktywnych działań wokół kampanii crowdfundingowej nawiązaliśmy bardzo dobre relacje z prasą, influencerami i autorytetami w branży. Od 2020 roku naszym produktom przyświecał „dobry PR” – ponieważ idee były słuszne. Dziś z dumą możemy stwierdzić, że produkt sprostał oczekiwaniom naszych miłośników i akcjonariuszy. Z przyjemnością przedstawiamy Wam wybrane teksty o drodze, jaką Las Vegan’s przeszedł od kampanii crowdfundingowej do produktu, który zmienia rynek czekolad wegańskich w Europie.
“Słodki milion dla
Manufaktury Chocolate
Story. Inwestorzy uwierzyli
w wegańską czekoladę”

“Las Vegans pozyskał
ok. 1 mln zł na wprowadzenie na
rynek wegańskiej czekolady”

„Las Vegan’s
will sweeten crowdfunding”

 

“Las Vegan`s – czy wegańska
czekolada da zarobić?”

“Polska wegańska czekolada
ma szansę podbić świat.
Poznajcie Las Vegan’s!”

„Las Vegan’s
will sweeten crowdfunding”

„Las Vegan’s:
wegańska czekolada podbije
Warszawę?”


“Milion złotych na czekoladę”
„Manufaktura Czekolady creates
vegan milk chocolate. There
will be crowdfunding
for PLN 1 million „
“Rynek czekolady:
w 2021 stabilny wzrost
i rosnąca świadomość
konsumencka”
“Las Vegan’s wystartował
z crowdinvestingiem
na Crowdway”

„100% target in the
Las Vegan’s SA campaign!”

Jesteś zainteresowany
współpracą medialną?
Napisz do nas!